O mnie

Moje zdjęcie
Pianist, Fashionist, Blogger, Personal Shopper

niedziela, 8 lipca 2012

Łódź

Hej! Przepraszam za brak obecności!!!Wszystko zaraz nadrobię:) mam duużo zdjęć, które postaram się jak najszybciej tutaj umieścić. Ostatnie dni spędziłam w Łodzi ( pierwszy raz tam byłam, nie licząc koncertu w Atlas Arenie i tyle ). Było fantastycznie, oczywiście całą sobotę razem z przyjaciółką spędziłyśmy w Manufakturze!! Więc na pewno się zemną zgodzicie, że było super bo w końcu wszędzie są przeceny:) A na koniec pozdrawiam serdecznie klub Exclusive :) Buziaki:*

Hey! Sorry for the lack of presence! Catch up soon :) I have may of photos, which I will put here as soon as possible. The last days I spent in Łódź (the first time I was there, not to mention the concert in the Arena Atlas). It was fantastic, of course, all of Saturday with a friend we`ve spent in Manufaktura! So surely agree with me that it was cool because in the end everywhere are sssales :) And finally, I cordially greet Exclusive club :) Kisses: *






Buty/Shoes - New Look
Spódnica/Skirt - Bershka
Pasek/Belt - Zara
Bluzka/Blouse - H&M
Torebka/Bag - Atmosphere

15 komentarzy:

  1. pięknie wyglądasz, masz nieziemską figurę !!!!
    Pozdrawiam serdecznie
    http://www.standupfashion.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś mega śliczna, Twoje ubranka są rewelacyjne,a ja jestem tak w Ciebie wpatrzona, że aż lecę obserwować <3333

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torba i urocza spódniczka ;)
    Cudnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  4. masz nogi jak marzenie ;) szczęściaro ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne nogi! Zazdraszczam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ty masz dłuuuuuugaśne nogi :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. taką długość spódniczki to ja rozumiem, a nie jakieś maxi i ukrywanie zgrabnych nóg! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogłam się powstrzymać - ale masz nogi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie długie nogi-pięknie : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz wyczucie stylu i świetne ubrania - nie potrzebnie nakładasz na zdjęcia te ciemne filtry, przez to zdjęcie staje się nieczytelne a stylizacja słabo widoczna, nie obraź się na mnie to szczera uwaga i nie miała na celu sprawić Ci przykrości, pozdrawiam ciepło

    ( torebka śliczna!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej:)Zdjecia byly robione wieczorem wiec moze dlatego:) pozdrawiam

      Usuń