O mnie

Moje zdjęcie
Pianist, Fashionist, Blogger, Personal Shopper

piątek, 24 sierpnia 2012

Denim shirt

Już kiedyś pisałam tutaj historię tej koszuli. Sytuacja znowu się powtórzyła. Mianowicie po raz kolejny wrzuciłam ją na dno szafy, tylko tym razem nie na parę naście lat tylko 2 miesiące.... :) Tak bardzo mi się podoba, że zasłużyła na wieszak i swoje miejsce w szafie. Takiej dżinsowej koszuli nie można ubrać z dżinsowym dołem bo by wszyła kowbojka:P Dlatego dzisiaj proponuję krótkie, białe spodenki, które są idealne na takie upalne dni, a nawet wieczory. Do tego szpilki nude, pomarańczowa kopertówka, która doda koloru całości i zestaw na dzisiejszy dzień gotowy! Buziaki:*
P.S. Co myślicie o moim ombre?


Even once I wrote here the history of this shirt. The situation repeated itself again. Namely, once again, I put it on the bottom of the closet, but this time not for a couple of years, only two months .... :) I like it so much, so it deserved for the hanger and his place in the closet. Such a denim shirt can not be denim dress from the bottom because that will be something like cowgirl :P So today I propose a white shorts that are perfect for the hot days and even nights. For the heels nude, orange bag will add color and the whole outfit ready for the day! Kisses: *
P.S. What do you think about my ombre?









Buty/Shoes - Stylowebuty.pl
Spodenki/Shorts - H&M
Bluzka/Blouse - Vintage
Kopertówka/Bag - Atmosphere
Bransoletki/Bracelets - Atmosphere


6 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :)
    Zapraszam na mój konkurs, gdzie do wygrania jest dowolna bransoletka
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-bizuterianka.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ombre bardzo ładne, bo subtelne :)

    Pozdrawiam!
    sancewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie ! ;)
    a nogi masz tak długie, że szok !
    Zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale wyglądasz! Piękna koszula<3
    Obserwuję i zapraszam do śledzenia mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/

    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw *.*

    xoxo
    Ola

    OdpowiedzUsuń