O mnie

Moje zdjęcie
Pianist, Fashionist, Blogger, Personal Shopper

czwartek, 11 kwietnia 2013

I`m alive !

Cześć!! Chwilę mnie tu nie było... Ale na swoje usprawiedliwienie mogę Wam zdradzić, że jestem niedźwiedziem :P A konkretniej to chciałabym być. Najeść się, pójść spać na cały okres zimy i nikogo nie męczyć swoim ciągle beznadziejnym humorem. Ja jestem napędzana przez baterie słoneczne, gdy nie ma słońca najlepiej się czuję zamknięta w domu, daleko od ludzi. Dzikus. Stąd właśnie moja nieobecność. Nie chciałam, żeby ten blog zamienił się w jeden wielki lament " Jak to mi jest źle kiedy pada śnieg i jest -20 stopni". Na szczęście zima mi już odpuściła i wyszło moje dawno upragnione słonko!!!! Żeby nie rzucić się od razu na głęboką wodę i dobrze przygotować swoją szafę na nadchodzący sezon zabieram się do swoich nowych lektur :) Harper`s Bazaar Australia, Harper`s Bazaar Hong Kong, Elle Hong Kong. W tym miejscu dziękuję swoim kochanym rodzicom, którzy wiedzą co ich córka najbardziej lubi :) Buziaki:*


Hi!! I wasn`t here for a while ... But the excuse I can tell you that I am a bear: P A specifically, I would like to be. Fill up, go to sleep at all during the winter and no one to bother my still hopeless humor. I am driven by solar panels when there is no sun, the best I feel close at home, far away from people. Savage. Hence my absence. I didn`t want this blog has turned into one big lament, "How bad is it to me when it's snowing and -20 degrees." Fortunately winter is gone and the sun came out!! In order not to throw straight to deep water myself and well prepared my wardrobe for the coming season I`m going to read my new books :) Harper `s Bazaar Australia Harper` s Bazaar Hong Kong, Elle Hong Kong. At this point, I thank my beloved parents, who know what their daughter's favorite :) Kisses: *





7 komentarzy:

  1. Czekam na twoje stylizacje i inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz fantastycznych rodziców <3

    www.linde-lo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale dużo świetnych gazetek:)!
    zapraszam do siebie w wolnej chwili:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry,
    Niestety nie znalażłam na stronie adresu e-mail. Chciałabym przedstawić informacje na temat możliwości współpracy. Proszę o kontakt na: kontakt@blog-media.pl z informacją na temat adresu bloga.
    Pozdrawiam serdecznie
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytało się wyśmienicie te wszystkie wpisy. Czekałam zawsze na nowe wpisy :) Tyle lat minęło a mi nadal smutno że się to skończyło. Zajrzyjcie w takim razie na moją stronę www aby zapoznać się z blogiem o tematyce stricte finansowej.

    OdpowiedzUsuń