O mnie

Moje zdjęcie
Pianist, Fashionist, Blogger, Personal Shopper

niedziela, 9 września 2012

Sunday morning

Długie, leniwe poranki... szkoda, że tylko w weekend. Ale za to ma się dużo czasu, aby przygotować takie cuda:) W ciągu tygodnie przed pracą ledwo co zdążę kawę wypić ale w weekend trzeba to nadrobić!! A Wy co mieliście na niedzielne śniadanko? Buźka

The long, lazy mornings ... I wish that just for the weekend. But it takes a lot of time to prepare for such wonders :) In the weeks before the work barely have time to drink coffee, but on the weekend you have to catch up! And you what you had for Sunday breakfast? Kiss
















10 komentarzy:

  1. wszystko wygląda tak apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie!!!!A ja nawet suchego chleba dziś nie miałam:((
    Ale kawa jest;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for your comment and for the follow. I love your blog. I am glad to be following back. The food you post looks so so yummy, that would really make a great Sunday for me anytime! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszności mniaam.
    Ja ostatnio jadłam grzanki z serem mocarella i pomidorkiem ;)

    Pozdrawiam.

    http://inspirationswonderlandforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. naminowalam cie do So Sweet BLOG Awards. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń