O mnie

Moje zdjęcie
Pianist, Fashionist, Blogger, Personal Shopper

piątek, 11 maja 2012

Frankfurt

Witam! Przepraszam za nieobecność ale jestem we Frankfurcie u rodziców i cały czas " coś się dzieje" :) Dzisiaj mogę zrobić posta, ponieważ wszyscy jeszcze śpią i nikt mi nie przeszkadza. We wtorek byliśmy na zakupach w wielkim centrum Nord-West Zentrum, w którym jest mój ukochany Primark i tak zleciał prawie cały dzień. Wczoraj spacer po Zeil i starówce. Na szczęście udało nam się z pogodą bo jest ponad 30 stopni. Może troszkę za gorąco na chodzenie po mieście ale najważniejsze, że nie pada. Dzisiaj jadę jeszcze raz do centrum nad Men napić się pysznej kawy karmelowej z podwójną bitą śmietaną ze Sturbucks`a i wyleżec na trawie, po prostu odpocząć. Po południu grill a jutro urodziny mojej kochanej Fasolki ( córki chrzestnej ). Prezent już jest ale to pokażę jutro:) A na dole parę zdjęć z ostatnich dni. Pozdrawiam!!






Sklep Holister !!


 Moje łupy :)


Japonki - Atmosphere
Legginsy - Besrshka
Koszula - Atmosphere
Torebka - H&M
Okulary - Atmosphere

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz