O mnie

Moje zdjęcie
Pianist, Fashionist, Blogger, Personal Shopper

poniedziałek, 28 maja 2012

Sushi

Hej! Ostatnio na obiad zamówiłam sobie sushi. Moje początki z tą "potrawą" były ciężkie ponieważ za pierwszym razem kompletnie mi to nie smakowało. W ogóle nie mogłam zrozumieć jak można zjeść surową rybę, do tego glony i ostry chrzan wasabi!!?? Teraz jest całkowicie inaczej. Sushi mogłabym jeść codziennie. Ostatnio w naszym mieście otworzyła się restauracja sushi i musiałam spróbować ich specjałów. A o to jak wyglądają. A Wy lubicie sushi? :) Pozdrawiam






6 komentarzy:

  1. nie lubie ryb, a sushi to mi nawet bezrybne nie smakowało brrrr :P

    OdpowiedzUsuń
  2. mniaaaam ...ale mi apetytu narobiłaś :p hahaha

    OdpowiedzUsuń
  3. uhh.. ja nie lubie ryb, dlatego też nie lubie sushi, ale przyznam że efekt wizualny jest świetny :D

    http://mixedwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny blog:)będę wpadać częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obiecałam sobie, że kiedyś spróbuję sushi, ale mój pierwszy raz będzie w domu, abym mogłam palcami sprawdzić co się je, a co nie, dodatkowo bez widowni! Ostatnio na Twoim blogu mnóstwo smakowitych wpisów, a ja od wczoraj mieszkam z przyjaciółką w mieszkaniu, mam ograniczoną ilość pieniążków (czytaj dieta studencka) i mi ślinka cieknie jak czytam o takich potrawach :D
    Stylizacje również bardzo ładne, jednak do przeźroczystych bluzek nigdy się chyba nie przekonam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wczoraj miałam okazję pierwszy raz skosztować sushi i muszę przyznać, że nawet mi smakowało. Na pewno zjem je jeszcze kiedyś:)

    OdpowiedzUsuń